- პროექტის სახელი:"მაწანწალა ბავშვები"
- პრობლემა:საქართველოში მაწანწალა ბავშვების რიცხვი იზრდება,ზოგი ტაქსომანია,ზოგი ქურდბაცაცა,სკოლაში არ დადიან,ზოგიერთი სწავლობდა,მაგრამ ქუჩისცხოვრება არჩია. ისინი გადაადგილდებიან ქალაქიდან ქალაქში. მზრუნველობამოკლებულ ბავშვებზე არავინ ზრუნავს, შეიძლება მათი აღრიცხვაც არ ხდებოდეს,ან მათი გარდაცვალების შემთხვევაში უსახელოდ იკარგებოდნენ,დაავადებულნი,ალბათ,სამედიცინო მომსახურებითაც არ სარგებლობენ.
- მნიშვნელობა,აქტუალობა:მაწანწალა ბავშვების პრობლემა აქტუალურია, ისინი მოწყვეტილნიარიან საზოგადოებას,სოციალურად დაუცველ ამ ადამიანებს სჭირდებათ ყურადღება।ბავშვთა უფლებები დარღვეულია.
- პროექტის მოკლე აღწერა:არასრულწლოვანთა ინსპექციისთვის მოპოვებული მასალების მიწოდება.მერიისბავშვთა უფლებების დაცვის საქალაქო ცენტრთან მუდმივი კონტაქტი।საზოგადოების ინფორმირება და ჩაბმა აქციაში:"დავეხმაროთ ქუჩის ბავშვებს,რათა ისინი გახდნენ საზოგადოების სრულუფლებიანი წევრები"।
- პროექტის სრული აღწერა:შეხვედრებიმაწანწალა ბავშვებთან,მათი პრობლემების ჩაწერა,შესაბამისი ფოტომასალების შექმნა,არასრულწლოვანთა ინსპექციისთვის მასალების მიწოდება।მერიის ბავშვთა დაცვის უფლებების საქალაქო ცენტრთან მუდმივი კონტაქტი,რომელიმე კონკრეტული ქუჩის ბავშვის ან ბავშვების პრობლემების წარმოჩენა და მათთვის დახმარების გაწევა მერიის მეშვეობით।საუბარი საზოგადოების იმ ფენასთან,რომელსაც შეუძლია თავისი სიტყვა თქვას ამ მწვავე პრობლემის შესახებ და სათანადო ორგანოებამდე მიიტანოს განსახილველად। საზოგადოების ჩაბმა,დაეხმარონ მაწანწალებს მედიკამეტებით,ტანსაცმლით,თავშესაფრით,სახელმძღვანელოებით।
- მ ონაწილეთა ასაკი:14
- ვადები და ხანგრძლივობა:2თვე
- პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში:დისკუსიის ჩატარება:"ჩვენ და ქუჩა"।დამატებითი მასალის წაკითხვა:მიხეილ ჯავახიშვილის "ჩანჩურა"ესეების შექმნა:'ფიქრები ქუჩის ბავშვებზე"।
- მოსალოდნელი შედეგები:სოციალურად დაუცველ ბავშვებზე სახელმწიფო მიიღებს დამატებით ინფორმაციებს।მათ მოათავსებენ სკოლა–ინტერნატებში,იზრუნებენ მათ ჯანმრთელობაზე,მაწანწალების რიცხვი საგრძნობლად შემცირდება।
- სამუშაო ენა:ქართული
- კავშირი საგნებთან:ქართული ენა და ლიტერატურა
- პროექტის იდეის ავტორი:ლამარა გერგედავა
მთიები 2019-2020
- მთავარი
- ჩემ შესახებ
- გვარის ისტორია
- 167-ე საჯარო სკოლა
- ჩემი კლასი
- ჩემი წიგნები, რეცენზია
- წერილები, სტატიები
- სერტიფიკატები, მოწმობები, სიგელები
- სასარგებლო ბმულები
- ბლოგები/ქსელები
- კონკურსები
- G-Pried - 2016 წელი
- პროექტი 17.07.2010
- პროექტის გეგმა-2012-2015 წწ.
- პროექტი-2012-2015 წწ. პრეზენტაციები
- პროექტის რეფლექსია 2012-2015 წწ.
- კონფერენცია 29.10.2013-31.10.2013
- კონფერენცია 30.01.2014-31.01.2014
- ექსკურსია წინანდალში-2016 წ.
- ექსკურსია.ბორჯომი.16.06.2017
- მკითხველთა კლუბი "მთიები" 2017-2018:
- კლუბ "მთიების "რეფლექსია-2018 წლის მაისი
- მოაზროვნეთა და ცნობისმოყვარეთა კლუბი 2018-2019
- ვიკიპედია
- სახელმძღვანელო წიგნები
- ანა კალანდაძის ავტოგრაფი-1997 წ.
- საინტერესო...
- სიტყვები
- ვიდეოჩანაწერები
- ლიტერატურული საიტები
- "სახალხო განათლება"
- მსოფლიო მემკვიდრეობა
- თეორიები //მეთოდები
- კითხვის მსოფლიო დღე 16.02.2017
- საგნობრივი სტანდარტი
- პროფესიული განვითარების სქემა
- სამოდელო გაკვეთილების დაგეგმვა
- საწრეო მუშაობის განცხადება
- საწრეო მუშაობის ვიდეოინსტრუქცია
- საწრეო მუშაობის პროგრამა
- საწრეო მუშაობის ფოტომასალა 2018 წ.
- სამოდელო გაკვეთილი 29.05.2018
- სამოდელო გაკვეთილი 28.12.2018
- სამოდელო გაკვეთილი 25.02.2019
- 7.06.2019 სამოდელო გაკვეთილი
- 2019 წელი ქეის- კრებული
- პედაგოგიური კვლევები, ინსტრუქციები
- სახელმძღვანელოების ელვერსიები
- რესურსები
- ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების საჭიროებების კვლევა
- ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების საჭიროებების კვლევის პრეზენტაცია
- 5.02.2020 წიგნის საჯაროდ კითხვის მსოფლიო დღე
- მთიები-2019-2020
- სალამი, ბავშვებო!.. 2020 წლის მარტი
- სერვანტესი ვიდეო, წერილები
- ფილმი
- როგორ დავწეროთ პროექტი
- მოსწავლეებს
- წიგნები
- ლექსიკონები
- საიტები
- შუმანის რეზონანსი
Страницы
პროექტი 17.07.2010
Подписаться на:
Комментарии (Atom)
-
უდუმბარა http://aww.ge/dedamitsaze-udumbara-aqhvavda-qhvavili-romelits-3-athas-tselshi-erthkhel-qhvavilobs/ ...