ქეის კრებული პრობლემაზე ორიენტირებული გაკვეთილისათვის
დანართი N1
3. თათია ვაშაკიძე, რატომ გენდერული თანასწორობა-ნაწილი II, ჟურნალი „ტაბულა“, 2010 წლის ოქტომბერი
http://www.tabula.ge/ge/story/53131-ratom-genderuli-tanastsoroba-natsili-ii
დანართი N2
4. საჯარო ადმინისტრირების ქეისების კრებული- ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი თბილისი – 2014 წელი, ლ.პატარაია, „გენდერული ასიმეტრია“, გვ,35-42
http://iliauni.edu.ge/uploads/other/29/29338.pdf
5. ხშირად დასმული კითხვები გენდერული თანასწორობის შესახებ [R] გაზეთი „სამხრეთის კარიბჭე“
http://sknews.ge/index.php?newsid=9808
6. გენდერული ნიშნით დისკრიმინაცია და სექსიზმი - კითხვა–პასუხი [R] გაზეთი „სამხრეთის კარიბჭე
http://sknews.ge/index.php?newsid=10218
დანართი N39კონფლიქტები და მათი მოგვარება
http://www.nplg.gov.ge/gsdl/cgi-bin/library.exe?e=d-00000-00---off-0civil2--00-1----0-10-0---0---0prompt-10---4-------0-1l--10-ka-50---20-about---00-3-1-00-0-0-01-1-0utfZz-8-00&cl=CL2.3&d=HASHe4b1aeb2da64ebc00ac14b.10&x=1
„16 მილიონ გოგონას საკლასო ოთახში ფეხი არასდროს დაუდგამს“ – UNESCO სამომავლო მიზნებსა და გენდერული დისბალანსის მიზეზებს ასახელებს
https://edu.aris.ge/news/16-milion-gogonas-saklaso-otaxshi-fexi-arasdros-daudgams-unesco-samomavlo-miznebsa-da-genderuli-disbalansis-mizezebs-asaxelebs.html
፨დამხმარე რესურსები:
1.ციფრული უნივერსალური სასკოლო ლექსიკონი,
2. მაია ბლიაძე, ქეის-მეთოდის გამოყენება გეოგრაფიის გაკვეთილზე-
http://mastsavlebeli.ge/?p=11427
3, სწავლების ინტერაქტიული მეთოდები – ქეის-ტექნოლოგია, დებრიფინგული გაკვეთილი
http://mastsavlebeli.ge/?p=1521
ანიმაცია, გენდერი