მთიები 2019-2020

2019 წელი ქეის- კრებული

                       

                         ქეის კრებული პრობლემაზე ორიენტირებული გაკვეთილისათვის

           
დანართი N1
                         3. თათია ვაშაკიძე, რატომ გენდერული თანასწორობა-ნაწილი II, ჟურნალი „ტაბულა“, 2010 წლის ოქტომბერი

                            http://www.tabula.ge/ge/story/53131-ratom-genderuli-tanastsoroba-natsili-ii
                                                                   
 დანართი N2
                        4. საჯარო ადმინისტრირების ქეისების კრებული- ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი თბილისი – 2014 წელი, ლ.პატარაია, „გენდერული ასიმეტრია“, გვ,35-42

                           http://iliauni.edu.ge/uploads/other/29/29338.pdf

                         5. ხშირად დასმული კითხვები გენდერული თანასწორობის შესახებ [R] გაზეთი „სამხრეთის კარიბჭე“

                               
                          http://sknews.ge/index.php?newsid=9808

                          6. გენდერული ნიშნით დისკრიმინაცია და სექსიზმი - კითხვა–პასუხი [R] გაზეთი „სამხრეთის კარიბჭე


                          http://sknews.ge/index.php?newsid=10218

დანართი N3 
                                           9კონფლიქტები და მათი მოგვარება

                        http://www.nplg.gov.ge/gsdl/cgi-bin/library.exe?e=d-00000-00---off-0civil2--00-1----0-10-0---0---0prompt-10---4-------0-1l--10-ka-50---20-about---00-3-1-00-0-0-01-1-0utfZz-8-00&cl=CL2.3&d=HASHe4b1aeb2da64ebc00ac14b.10&x=1

                                     

                            „16 მილიონ გოგონას საკლასო ოთახში ფეხი არასდროს დაუდგამს“ – UNESCO სამომავლო მიზნებსა და გენდერული დისბალანსის მიზეზებს ასახელებს
                                https://edu.aris.ge/news/16-milion-gogonas-saklaso-otaxshi-fexi-arasdros-daudgams-unesco-samomavlo-miznebsa-da-genderuli-disbalansis-mizezebs-asaxelebs.html


                                                         
                                                   დამხმარე  რესურსები:
                  1.ციფრული უნივერსალური სასკოლო ლექსიკონი,

         http://www.nplg.gov.ge/saskolo/index.php?a=term&d=45&t=5888
                               
                      2. მაია ბლიაძე, ქეის-მეთოდის გამოყენება გეოგრაფიის გაკვეთილზე-
               
                          http://mastsavlebeli.ge/?p=11427  
                    
                     3, სწავლების ინტერაქტიული მეთოდები – ქეის-ტექნოლოგია, დებრიფინგული გაკვეთილი
                       
                               http://mastsavlebeli.ge/?p=1521
                       
                           
                                                               ანიმაცია, გენდერი

                                                                   
 


                                       
                                     




მთიები 2022

  განცხადება                                                                                                       განცხადება თბილისის  167–...